Juuli esimese päeva õhtul Põhjala tehases toimunud Kuldmuna reklaamiauhinnapeol kuulutati välja turundusvaldkonna parimatest parimad.
BMW 4. seeria esmaesitluse üritus oli Kuldmunale esitatud kahes kategoorias.
Ürituse korraldas Elasmusstuudio
Uue BMW 4. seeria julgem ja väljendusrikas disain vajas sobilikku kommunikatsiooni ja esmaesitlust Eestis. Tähelepanu ja kõneainet pakkunud vertikaalne neerukujuline iluvõre, mille disain oli löönud laineid juba internetis, andis aimu, et külmaks ei jäta see ühtegi BMW entusiasti.
Lansseerimisürituse puhul tuligi arvestada julgema lähenemisega ja erilisemate tegevustega. Samuti tuli arvestada koroonast tingitud piirangute ja võimalustega. Eesmärk oli kohapeale üritusele saada 200 BMW olemasolevat klienti ja autoajakirjanikke ning luua võimalused üritusest osa saada ka kaugmeetodil.
Kontseptsiooni läbiv joon oli vana ja uue ühildamine. Agentuuri ettepanek oli võtta kvaliteetne vana ning lisada sellele uue ja radikaalsema kihi. See kontseptsioon väljendus nii asukoha-, muusika- kui ka muudes valikutes. Asukohana pakkus selleks head võimalust Põhjala tehas oma robustse interjööri ja helge tulevikuga. Muusika ja lansseerimiskontseptsiooni alustalaks oli bänd Oopus, kelle spetsiaalselt kokku pandud pooletunnine folktroonika set juhatas sisse auto “grand entrance” stiilis sisenemishetke. Ka näiteks joogivalikul saime sama teemat hoida, tutvustades klassikalisi kokteile uues pudelisse villitud kuues.
Autoajakirjanikele loodi võimalus veel enne teisi sõiduk üle vaadata ja lähemalt tutvuda. Juhatasime nad enne ürituse algust taskulampidega varustatult läbi pimedate tehaseruumide ja lavastasime kohtumise õhtu peategelasega.
Kogu üritust oli võimalik jälgida ka Delfi vahendusel otseülekandena ja hiljem järelvaatamisena.
Huvi ürituse ja uue vastu oli enneolematu. Kohapeal külastajaid peaaegu topelt oodatust; 830 inimest jälgis otseülekannet ja hilisemalt on lisandunud veel üle tuhande järelvaataja.